AlsLUG
Aktiviteter Medlemskab Om AlsLUG Projekter FAQ Login

Ordinær generalforsamling i AlsLUG

Hermed indkaldes der til ordinær generalforsamling i AlsLUG

Generalforsamlingen afholdes

Torsdag d. 5. september 2024 kl 19:00.

i vores lokale

Bakkensbro Aktivitets- og KulturCenter (Den gamle skole)
Bakkensbro 6
Ullerup
6400 Sønderborg

Generalforsamlingen har følgende dagsorden:

1) Valg af ordstyrer.
2) Formandens beretning.
3) Fremlæggelse af regnskab.
4) Indkomne forslag.
5) Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer.
6) Valg af revisor.
7) Eventuelt.

Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hælde senest 2 uger før generalforsamlingen. (§4 stk. 9)

Jørgen modtager ikke genvalg. Resten af bestyrelsen modtager genvalg.

Endelig dagsorden udsendes senest 1 uge før generalforsamlingen. (§4 stk. 8 i vedtægterne)

Man skal have været medlem i medlem i mindst 3 måneder, for at have stemmeret. (§4 stk 4)

De komplette vedtægter kan findes her.
https://www.alslug.dk/om/vedtaegter.md

Online-deltagelse

Hvis der er ønske om at kunne koble på til generalforsamlingen på en video-forbindelse, skal du kontakte bestyrlsen i godt tid.

 

Referat for Alslug generalforsamling d. 2024.09.05 kl 19:00

Tilstede er bestyrelsen og 5 medlemmer.

1) Valg af ordstyrer.

Bestyrelsen foreslår Verner Schrøder. Valgt med aplause.

2) Formandens beretning.

Formanden fremlagde beretningen ( se bilag ). Godkendt med aplause.

3) Fremlæggelse af regnskab.

Kassereren fremlagde regnskabet. Godkendt med aplause.

4) Indkomne forslag.

Der var ingen forslag.

5) Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer.

Per og Henning modtager alle genvalg.
Steen modtager nyvalg.
Valgt med aplause.

6) Valg af revisor

Agnethe har ved revisonen oplyst at hun modtager genvalg. Valgt med aplause.

7) Eventuelt.

Underskrifter:

Referent: Henning Wangerin

Dirigent: Verner Schrøder

Formandens beretning

Det forløbne år

Samme aktivitet som tidligere

  • 12 Installfester
  • ca 15 Linux-aftener
  • Python-gruppen næsten hver uge.
  • Kulturnat.
  • Julefrokost med 16 deltagere. Dejligt at se mange af de "gamle" drenge fra starten.

Finanser

Vi lukker Sydbank-kontoen den er alt for dyr.

  • Pengene flyttes til PayPal. Giver godt nok ingen renter, men koster ingen gebyrer.
  • Bestyrelsen får et udlæg, som afregnes enten i kontanter eller via en bankkonto.
  • Udgifter til udlægskonto-konto og kort til wangerin, afholdes af foreningen. ( ser ud til at blive 12x19kr i stedet for 4x300kr+235kr pr år )
  • det er testet at Stripe og Zettle kan udbetale til wangerins udlægskonto.

Det kommende år

Forsætter som tidligere.
Ellers bliver vi ved med installfester og linuxaftener efter der samme tidsplan som hidtil.
Mit indtryk er også at Pythongruppen forsætter derudaf. Indtil videre er der er der kryds i kalenderen hen til engang i foråret.